Online tilmelding via Conventus:

NB! Dette system anser dig for et nyt medlem hvis du ikke tidligere har benyttet dig af systemet. Så man er ikke medlem før man har brugt systemet første gang!

Systemet er desværre indrettet således, at man kun kan tilmelde sig ét hold af gangen. Vi beklager det ekstra arbejde det eventuelt må medføre.

Vær også opmærksom på, at det obligatoriske medlemsskab er inkluderet i kontingentet for holdtræning.

Ungdomsholdet om mandagen er delt i 2 hold, der hver træner i 1 time. Er der specielle ønsker til træningstid, så kontakt træner teamet eller Vibeke Smedegaard.

Pickleball

Langå badminton klub tilbyder nu en af de hurtigst voksende sportsgrene i verden nemli pickleball. Du kan leje en bane hver onsdag.

Vi har købt bolde og paddler, som der er mulighed for at låne. Du kan booke en bane her via vores hjemmeside.

Tilmelding via MobilePay:

Er økonomien en hindring? Kontakt bestyrelsen for at høre nærmere om muligheden for at søge om kontingentstøtte (Gælder kun ungdom). Det er også muligt at søge penge til udstyr (ketcher, sko og andet udstyr).

Ret og rediger profil. Klik på link:

Ret din medlemsprofil